Magma topp logo Til forsiden Econa
  • Om Magma
  • Kontakt oss
  • Annonsere
  • Abonnere
  • Fagdelt indeks
  • Kronologisk arkiv

INNHOLD

Nr: 4-2017

AKTUELT

Charlotte Hartvigsen Lem: Fra mygg til gigant
Charlotte Hartvigsen Lem: Tror nærbutikk og nett vil bli sømløst
Sebastian Stein: Kriseleder
Lars Erling Olsen: En ny digital verden

FAGDEL

Anders Wien, Wondwesen Tafesse: Merkebygging på Facebook
Fred Selnes, Cecilie Staude: Hvordan lykkes med reklame på Facebook?
Eirik Haus: Programmatiske reklamekjøp
Cathrine von Ibenfeldt: Mobil markedsføring
Øystein Foros, Hans Jarle Kind, Frode Steen: Individuelle priser i dagligvaremarkedet
Bård Tronvoll, Tore Mysen: Emosjoner i kundedrevet samskaping av tjenester
Jan Ivar Fredriksen, Øystein Sørebø: Omnikanal varehandel

FORENING

Tom Bolstad: Cybersikkerhet: ikke bare for teknologer
Einar Ravndal: Gründer som spiller på hele registeret
Christopher Viland: Utvelgelseskriterier og tillitsvalgtes rolle i nedbemanningsprosesser
Gry Ljøterud: NM i økonomi hjalp Daniel til drømmejobben
Gry Ljøterud: Ikke bare street smart
Joakim Østbye: Arendal here we come!
Petter A. Knudsen: Personlig merkevarebygging
Simen Zeiler: Lokalavdelingslederen
Econa: Medlemssider

Econa er foreningen for høyt utdannede innen økonomi og administrasjon. Er du ikke medlem?
Sjekk medlemstilbudene og meld deg inn i dag.

© Econas Informasjonsservice AS, Rosenkrantz' gate 22 Postboks 1869 Vika N-0124 OSLO
E-post: post@econa.no.  Telefon: 22 82 80 00.  Org. nr 937 747 187. ISSN 1500-0788.

RSS