Magma topp logo Til forsiden Econa
  • Om Magma
  • Kontakt oss
  • Annonsere
  • Abonnere
  • Fagdelt indeks
  • Kronologisk arkiv

INNHOLD

Nr: 2-2002

AKTUELT

Magne Gaasemyr: Når gutteklubbene trues
Tore Bråthen: Krav til aksjeeierboken
Per Helge Stoveland: Fusjon og fisjon som skattefelle
Erik Bruce: Moderasjonen eller renteøkning
Erik Bruce: Valutalån - muligheter og risiko ved å låne i yen

FAGARTIKLER

Fred Selnes: Markedsstrategi - markedsandel eller kundelojalitet?
Kjell Grønhaug, Leif E. Hem: Merkevarer på bedriftsmarkeder
Einar Breivik, Helge Thorbjørnsen: Merke--person-relasjoner: (Enda) et nytt perspektiv innen merkevareledelse?
Magne Supphellen, Sven A. Haugland: Identifikasjon og ledelse av langsiktige merkeallianser: Et rammeverk
Leif E. Hem, Kjell Grønhaug: Merkeelementene
Bjørn Petter Ulvær: Hvordan utvikle en merkevarestrategi -- med reiselivsproduktet Norge som eksempel
Geir Olav Iversen: Fra merkevare til lokale målgrupper
Theodore Levitt: Nærsynt markedsføring
Kjell Grønhaug: «Marketing Myopia» -- En kort kommentar
Vidar Schei: Vinn-vinn-forhandlinger

Econa er foreningen for høyt utdannede innen økonomi og administrasjon. Er du ikke medlem?
Sjekk medlemstilbudene og meld deg inn i dag.

© Econas Informasjonsservice AS, Rosenkrantz' gate 22 Postboks 1869 Vika N-0124 OSLO
E-post: post@econa.no.  Telefon: 22 82 80 00.  Org. nr 937 747 187. ISSN 1500-0788.

RSS